Bensi Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 Hejsan... Jag skulle vilja veta hur man siktar med vapen i GTA Vice City Stories? Det ända som man kan sikta är typ Sniper. Tacksam för svar!
Bensi Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 R1.Men då siktar man ju bara på folk!
Gäst Cakeguy Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Hmmm, om jag minns rätt. Håll in R1 och tryck pil ner, så tror jag att du kan sikta fritt.
SmileAndCry Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Skrivet 5 Augusti 2009 Hejsan... Jag skulle vilja veta hur man siktar med vapen i GTA Vice City Stories? Det ända som man kan sikta är typ Sniper. Tacksam för svar! Du trycker ner R3, alltså den vänstra spaken :)
Sidney Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Skrivet 5 Augusti 2009 Hejsan... Jag skulle vilja veta hur man siktar med vapen i GTA Vice City Stories? Det ända som man kan sikta är typ Sniper. Tacksam för svar! Du trycker ner R3, alltså den vänstra spaken :) ...högra spaken*.
SmileAndCry Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Hejsan... Jag skulle vilja veta hur man siktar med vapen i GTA Vice City Stories? Det ända som man kan sikta är typ Sniper. Tacksam för svar! Du trycker ner R3, alltså den vänstra spaken :) ...högra spaken*. oops... lol :P
Rekommendera inlägg