w4nkarN Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag har hört att man behöver rep för att köra Crusaders’ Coliseum? Är detta sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Neej det tror jag inte, men det finns skit cola saker man kan köpa om man har crusader titeln. Typ att pet som springer till ah eller hämtar ur mailbox. (iaf vad min kompis sa när vi noga kolla igenom patch notes) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Hört att pengar kommer bli mycket enklare och fixa nu om man har skillade professions, så passa på folk som fortfarande inte har sin epic flyingmount eller sin duel specc. Men drygt att nydingade level 80 ska få det enklare och fixa t8,5 gear än det var i början för och fixa t7 gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 epic flying kostar mindre beroende på hur mkt rep man har med thrallmar, warsong och Honor hold om du är alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm, jag är liksom exalted med Honor Hold sen The Burning Crusade men jag köpte min skill för 5000g och mountet för 200g. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Kommer kosta* Altså när dom öppnar servrarna så KOMMER DET vara så :) Redigerat 5 Augusti 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jaha, orättvist =/ Dem gör det allt lättare för casual spelare när man själv lagt ner as mycket timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jaha, orättvist =/ Dem gör det allt lättare för casual spelare när man själv lagt ner as mycket timmar. Crybaby need cuddle? Ingen bryr sig när man får mount, det är bara en minimal del i spelet. Gör en alt och använd inte mount innan 40 om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg