jonathan_94 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Tjena allihop! Jo, jag tänkte att vi kunde ha en spelkväll där vi endast lirar Call of Duty 4: Modern Warfare. Det kommer vara så att de som vill spela skriver det här, vi måste vara 12 spelare då jag ska skicka 11 Invite's tilll de andra 11 spelarna så att vi själva kan spela på en server, vi kommer att spela Team Deathmatch, Headquarters och Search and Destroy. Just dessa för att man får mycket XP i dessa. Vi kommer spela som vanligt mellan två lag, men också pakta för att få mycket XP, asså först vinner ena laget, sen det andra för att man ska få mycket XP. Speciellt i SD där man får 50XP per Kill. UPPDATERING!!! Vet inte om man kan vara 12 spelare i ett party, men vi kommer annars att spela 6 spelare mot 6 randoms!!! Krav! Helst Headset. Ganska vårdat språk, svordomar är oftast okej om man blir förbannad för att man blir dödad, men könsord är absolut förbjudet. Men skriv här om ni är med så skriver jag upp alla här så vi kan adda varandra, datum och tid kommer vi bestäma tillsammans när vi fått ihop 12 spelare. Har ni frågor, skicka ett PM till mig. Deltagare: Fuska.se namn/PSN ID. jonathan_94/Jonathan_94 Jonas_95/procco Zettan/Zettan Zaff/Saffe0401 8 till behövs... Redigerat 1 November 2009 av jonathan_94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Jag kan vara med längesedan jag lirade CoD4:MW men jag klan väl göra en comeback men skriv också när vi ska haden om vi blir tolv PSN id:procco Redigerat 3 Augusti 2009 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 (redigerat) Skulle vara kul med en spelkväll ;) räkna med mig, Psn: Zettan Redigerat 4 Augusti 2009 av Zettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 JAg är med! Id:teamcupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Självklart, adda Saffe0401. Sitter på min laptop i Paris atm så kan inte köra på ps3an. Addar er på Torsdag eller Fredag troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 kan ej vara med längre sålde mitt cod 4 för att byta upp mig till cod 6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 kan ej vara med längre sålde mitt cod 4 för att byta upp mig till cod 6! styper dig långsamt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 kan ej vara med längre sålde mitt cod 4 för att byta upp mig till cod 6!Okej, men du gjorde ändå rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primus123 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 vilken dag ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Datum kommer bestämmas då vi är 6 spelare, det kommer vara någon gång när alla har tid. Då det snart är jul kan vi kanske ta det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag kan! PSN: Loint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.