Hoppa till innehåll

Fuska.se Cod4 Spelkväll (ps3)


jonathan_94
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena allihop!

 

Jo, jag tänkte att vi kunde ha en spelkväll där vi endast lirar Call of Duty 4: Modern Warfare.

 

Det kommer vara så att de som vill spela skriver det här, vi måste vara 12 spelare då jag ska skicka 11 Invite's tilll de andra 11 spelarna så att vi själva kan spela på en server, vi kommer att spela Team Deathmatch, Headquarters och Search and Destroy. Just dessa för att man får mycket XP i dessa.

 

Vi kommer spela som vanligt mellan två lag, men också pakta för att få mycket XP, asså först vinner ena laget, sen det andra för att man ska få mycket XP. Speciellt i SD där man får 50XP per Kill.

 

UPPDATERING!!!

Vet inte om man kan vara 12 spelare i ett party, men vi kommer annars att spela 6 spelare mot 6 randoms!!!

 

Krav!

Helst Headset.

Ganska vårdat språk, svordomar är oftast okej om man blir förbannad för att man blir dödad, men könsord är absolut förbjudet.

 

Men skriv här om ni är med så skriver jag upp alla här så vi kan adda varandra, datum och tid kommer vi bestäma tillsammans när vi fått ihop 12 spelare.

 

Har ni frågor, skicka ett PM till mig.

 

Deltagare:

Fuska.se namn/PSN ID.

 

jonathan_94/Jonathan_94

Jonas_95/procco

Zettan/Zettan

Zaff/Saffe0401

 

8 till behövs...

post-62867-1250882230_thumb.jpg

Redigerat av jonathan_94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...