Linda90 Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Jag kommer inte ihåg vart man fick den, men jag tror det är omöjligt att missa den. Har du någon grej på understa skärmen, typ en klocka eller nått? Då har du en poketch, men sen får man nya funktioner hela tiden.. happyness checkern får man som Josjuice sa i Eterna city pokecenter. Sen ang hur man får interenet uppkloppling, har du trådlöst internet? Annars måste man köpa nån sorts USB grej för att kunna gå in på Wi-fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BunnyWunny Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 ja just de ja... så hette den xP Har nån bra tips på vilka pokemons man ska ha med när man slåss i pokemon league? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 ja just de ja... så hette den xP Har nån bra tips på vilka pokemons man ska ha med när man slåss i pokemon league? Du behöver nog alla möjliga Pokemon för ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Nån eld-typ är alltid bra (synd bara att det bara finns typ två st i Diamond, ponyta och chimchar) :) Sen nån vattentyp, som gärna kan någon is-attack då Cynthia har en Garchomp som kan vara jobbig annars. Jag klara ligan med Tortera, Espeon (tror ej den finns i diamond innan national dex), Rapidash, Bibarel, Garchomp och Crobat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Självklart, du behöver bara en kompis att ge den till, sedan be honom ge den tillbaka och VIPS! Där har du en Gengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BunnyWunny Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Självklart, du behöver bara en kompis att ge den till, sedan be honom ge den tillbaka och VIPS! Där har du en Gengar.känner tyverr ingen med det spelet :/*Testar om man kan skriva i färg :F Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BunnyWunny Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 var får man super rod?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 var får man super rod?? du får super rod på battle zone. fast man måste ha national pokédex du går dit där de två personerna stod så snackar du med fiske killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bollingDD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 jag vet vart man fångar murkrow i enterna forest och det måste va natt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bollingDD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 vart får man national pokedex jag har letat i timmar :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg