Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Ja, Jag och min kompis, spelade Bowling på träning, den som man skall fälla MÅNGA kägglor i, då, i sista banan, som har 91 kägglor eller hur många det än var, kastade vi klotet uppe på "väggen" till höger! Resultatet är! Om du får Bowling-Klotet att fara rakt på väggen ända tills det har kommit fram, hör man en explosion och alla, varendaste käggla faller! Fett kul min kompis tänkte skratta ihjäl sig xD! Pröva! Vi gjorde det på 2:a försöket men när vi skulle göra det igen tog det nästan 20 försök :o! Om ni vill ha bevis på att det funkar kan ni kolla youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Det fungerar i wii sports resort också!!!! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Haha gud vad coolt, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Jag trodde alla visste det här? BTW: lägg in som fusk istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 1 alla vet det redan 2 Wii sport suger 3 det heter KUL inte KULT wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 1 alla vet det redan 2 Wii sport suger 3 det heter KUL inte KULT wtf NUUUUUU! Wii sports suger inte >_> Bara för att du inte tycker om ett spel så suger det inte. Om någon inte skulle tycka om ett spel som du gillar så suger det inte bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 1 alla vet det redan 2 Wii sport suger 3 det heter KUL inte KULT wtf NUUUUUU! Wii sports suger inte >_> Bara för att du inte tycker om ett spel så suger det inte. Om någon inte skulle tycka om ett spel som du gillar så suger det inte bara för det. Men det suger ju? Det är tjatigt som fan, och vissa som typ golf eller boxning har typ inget med skills att göra.. (golf är ren tur om du träffar hålet lr inte, boxning är bara att dodga sen slå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Jaja, jag gillar iaf att spela bowling och tennis lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 1 alla vet det redan 2 Wii sport suger 3 det heter KUL inte KULT wtf NUUUUUU! Wii sports suger inte >_> Bara för att du inte tycker om ett spel så suger det inte. Om någon inte skulle tycka om ett spel som du gillar så suger det inte bara för det. Men det suger ju? Det är tjatigt som fan, och vissa som typ golf eller boxning har typ inget med skills att göra.. (golf är ren tur om du träffar hålet lr inte, boxning är bara att dodga sen slå) Du klagar jävligt ofta... coolt btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.