Hoppa till innehåll

Funderat på Rubyn!


Mara
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej det är det inte man kan fånga samma pokemon men städer och allt annat är annat!

 

Jag tror Datachip menade att det var nya pokémon men att man fortfarande kan fånga de gamla. Jag har testspelat, men i början är det bara nya Pokémon... det är INTE alls likt Gold och de andra spelen! Mycket bättre grafik (oxå bättre för ögonen) och musik, men dumt nog - bara EN värld och det Hoenn! Men i alla fall! Joo, det ska vara i GBA-forumet. Kontrollera nästa gång om det tillhör GBA eller GB (om det är till GBA eller GB) och skriv sedan i det rätta forumet! :P (menar inte att anklaga men det är bäst så)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade det inte varit lättare med bara en för pokemon? blir så snurrig med allt det här nya...

"En för pokemon"? *förstår inte så bra* Men vet du om en av dina kompisar har spelet så kan du ju testa... det är ganska kul, tycker jag! Fast eftersom jag kämpade så hårt med att träna Pokémon så jag började tycka att det blev tråkigt... (jag hatar träna Pokémon... på mitt sätt, alltså. Tränar dem till en särskild lv, exempel 10. Så ska alla mina Pokémon (inklusive de i boxarna) vara på lv. 10 exempel, och det är SÅÅÅ tröttsamt att möta samma Pokémon hela tiden och gå i samma gräs...) Fast själva spelet är ju roligt! Det är bara träningen jag inte gillar... mitt sätt att träna alltså... :roll:

Om du har Sapphire så får du tag i den röda fågeln (jag vet inte vem som är Latios och Latias) och om du har Ruby den blåa fågeln. I början (alltså de där "screenshotsen" som visas innan spelet börjar) så är det en kille som cyklar i Ruby och en tjej som cyklar i Sapphire... tror jag. Eller tvärtom..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...