0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Om man väljer kille som figur är det en tjej och tvärtom. Jaha du menar så, nej dom turas om t.ex. först kille sen när man sätter på igen så är det en tjej. Latias är röd och finns sapphire och tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 tjejen är bäst på pokemon :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Varför inte killen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 tjejen är bäst på pokemon :wink: De är lika bra. Ingen skillnad, bara att man är kille och tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Bara att tjejens saker(vissa) är anurlunda eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Nope, inget är annorlunda. Jo, man bor i huset mitt emot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Väskan är också anurlunda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Ja, lite, men det finns inga extrafack eller nåt. Men nu ska vi inte prata om detta mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 vad jag menade var, kan man inte bara ha ett forum för pokemon, istället för att dela upp det i gba och gb? Vad menar ni med skilnaden på tjenen och killen? har de olika talanger i sapphire och rubyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 hallå............................!moste vara fel för när jag velger tjej så blir det hon den där som tar te.x totodile när jag tar cindaquil.vet ni vad det är för fel?det går liksom inte!moste vara fel eller?fattar ni något inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Det är nåt fel med ditt spel i så fall. Jag har testat Ruby eller Sapphire en gång och det gick felfritt. Jag valde tjej och fick ändå Torchic. Torchic är SÅÅ gullig!! Fireblast jag tror du snackar om Crystal. Man kan bara välja dessa Pokémon i starten i R/S: Torchic Mudkip Treecko Njaa, det måste vara fel på ditt spel iaf. Jag har inte hört nån annan som gått så. Eller så är det för att... tjaa.. det finns en special episod med Raikou (killen och tjejen från Crystal... killen heter Yoshi och tjejen Dani, visades endast i Japan - tror jag), då hade tjejen Croconaw och killen en Typhlosion. Fast killen är ju felfri...? Nix, Mara, de har inte olika talanger. Det är bara små skillnader mellan dem... t. ex., väskan, deras hus (de bor mittemot varandra. Killen bor i det vänstra huset och tjejen i det högra det spelar ingen roll vem du väljer, de bor ändå i samma hus.). Det är bara för skojs skull... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg