IRaeven Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 vilken är bäst av abomasnow och weawile. undrar för jag behöver en ice typ i mitt team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag skulle nog säga Weaville pga Abomasnows ability.. Hail skadar ju resten av teamet så vida du inte har massa andra is-pokémon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag skulle nog säga Weaville pga Abomasnows ability.. Hail skadar ju resten av teamet så vida du inte har massa andra is-pokémon :P nope ska ha den till mitt platinum team BTW: ska vi byta nu croagunk mot garchomp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Weavile. Väldigt stark i level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Weavile. Väldigt stark i level 100 ok men vet ngn vilken stat jag ska träna den i ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Natur: Jolly/Adamant EV's: 4 HP / 252 Atk / 252 Speed Attacker: - Night Slash - Brick Break - Swords Dance - Ice Punch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Natur: Jolly/Adamant EV's: 4 HP / 252 Atk / 252 Speed Attacker: - Night Slash - Brick Break - Swords Dance - Ice Punch jag tar bort night slash för måste ha en pokemon som jag surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Natur: Jolly/Adamant EV's: 4 HP / 252 Atk / 252 Speed Attacker: - Night Slash - Brick Break - Swords Dance - Ice Punch jag tar bort night slash för måste ha en pokemon som jag surf Ok, men det är en Special baserad attack så det är inte så smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Natur: Jolly/Adamant EV's: 4 HP / 252 Atk / 252 Speed Attacker: - Night Slash - Brick Break - Swords Dance - Ice Punch jag tar bort night slash för måste ha en pokemon som jag surf Ok, men det är en Special baserad attack så det är inte så smart. Sant, men han väljer ju själv om han gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Natur: Jolly/Adamant EV's: 4 HP / 252 Atk / 252 Speed Attacker: - Night Slash - Brick Break - Swords Dance - Ice Punch jag tar bort night slash för måste ha en pokemon som jag surf Ok, men det är en Special baserad attack så det är inte så smart. Sant, men han väljer ju själv om han gör det! men vilken ska jag ta bort då??? Sneasel/lvl36/quirky/razor claw Ev's: HP:90 atk:77 def:53 Sp.Atk:39 Sp.Def:68 Speed:96 attacker: surf agility icy wind slash eller ska jag fixa ägg så att jag kan träna från början?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 men vilken ska jag ta bort då??? Sneasel/lvl36/quirky/razor claw Ev's: HP:90 atk:77 def:53 Sp.Atk:39 Sp.Def:68 Speed:96 attacker: surf agility icy wind slash eller ska jag fixa ägg så att jag kan träna från början?? Ja, gör det och ha inte Surf på Weavile/Sneasel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 men vilken ska jag ta bort då??? Sneasel/lvl36/quirky/razor claw Ev's: HP:90 atk:77 def:53 Sp.Atk:39 Sp.Def:68 Speed:96 attacker: surf agility icy wind slash eller ska jag fixa ägg så att jag kan träna från början?? Ja, gör det och ha inte Surf på Weavile/Sneasel. men jag behöver en som kan surf har infernape luxray staraptor sneasel tangrowth giratina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg