Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Men lär inte Sneasel/Weavile Surf iallafall. Hitta ett substitut. Men du bör ha Weavile och inte Abomasnow.
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Men lär inte Sneasel/Weavile Surf iallafall. Hitta ett substitut. Men du bör ha Weavile och inte Abomasnow. ok men hur ska jag göra med surf då??
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Skaffa någon annan pokémon som kan ha Surf och är bra. För jag tycker att Weavile är såpass speciell så den ska man inte mindfucka med HM's. :(
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Skaffa någon annan pokémon som kan ha Surf och är bra. För jag tycker att Weavile är såpass speciell så den ska man inte mindfucka med HM's. :( men vilken PkMn ska jag ta bort så att jag kan ha tentacruel??? mina PkMn: ifernape sneasel luxray tangrowht staraptor giratina
Linda90 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Jag skulle lärt den surf. Det går ju ändå att ta bort den sen när du inte behöver surf längre.
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Iofs, det beror på om du behöver Surf temporärt eller permanent..:P
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 kommer bara behöva surf tills efeter att jag har klarat ligan o lite till(måste ha den mot flint's eld typer)
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Jaha, men om du skall ha Swords Dance, föreslåar jag att du byter bort den mot Surf, och byter tillbaka senare när du klarat Flint. :3
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Jaha, men om du skall ha Swords Dance, föreslåar jag att du byter bort den mot Surf, och byter tillbaka senare när du klarat Flint. :3och liganmen flint är väll ha med eld PkMn i ligan??
Rekommendera inlägg