Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Men lär inte Sneasel/Weavile Surf iallafall. Hitta ett substitut. Men du bör ha Weavile och inte Abomasnow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Men lär inte Sneasel/Weavile Surf iallafall. Hitta ett substitut. Men du bör ha Weavile och inte Abomasnow. ok men hur ska jag göra med surf då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Skaffa någon annan pokémon som kan ha Surf och är bra. För jag tycker att Weavile är såpass speciell så den ska man inte mindfucka med HM's. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Skaffa någon annan pokémon som kan ha Surf och är bra. För jag tycker att Weavile är såpass speciell så den ska man inte mindfucka med HM's. :( men vilken PkMn ska jag ta bort så att jag kan ha tentacruel??? mina PkMn: ifernape sneasel luxray tangrowht staraptor giratina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jag skulle lärt den surf. Det går ju ändå att ta bort den sen när du inte behöver surf längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Iofs, det beror på om du behöver Surf temporärt eller permanent..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 kommer bara behöva surf tills efeter att jag har klarat ligan o lite till(måste ha den mot flint's eld typer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jaha, men om du skall ha Swords Dance, föreslåar jag att du byter bort den mot Surf, och byter tillbaka senare när du klarat Flint. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jaha, men om du skall ha Swords Dance, föreslåar jag att du byter bort den mot Surf, och byter tillbaka senare när du klarat Flint. :3och liganmen flint är väll ha med eld PkMn i ligan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg