Hoppa till innehåll

Allt Som Har Med Pokemon Att Göra Köpes!

Pikachu97

Rekommendera inlägg

Hej Jag köper in allt som har med pokemon att göra. Det kan vara figuer, spel till alla slags konsoller och även konsoller som har pokemon tema som tex Gameboy color pokemon special editon och nintendo 64 pokemon special editon. Är verkligen intresserad utav allt om ni har något att sälja skriv här i forumet och vid vidare affär så skickar vi PM ; Betalar EXTRA bra om spel,figur elelr konsol har kartong, manual mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...

Hur mycket ger du för ett Pokemon Green Version NTSC version?

Vad vill du ungefär ha för den och vad är en NTSC Version och vilken konsoll är det till, Gameboy?

Det är bra att veta vad NTSC och PAL är för något innan man köper spel.

NTSC är väl japan och USA's regionskod för TV, skärmar osv

http://sv.wikipedia.org/wiki/NTSC

Redigerat av 4dd3aCiD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni någon koll eller? Grön släpptes ENDAST i Japan till att börja med på japanska.

NTSC är ett amerikanskt spel, PAL är europeiskt och JAP är japanskt. Japan har inte riktigt NTSC-standard på sina tv-apparater.

Sen är detta fel forum, för du söker ju inte pkmn-spel till PC, så jag flyttar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni någon koll eller? Grön släpptes ENDAST i Japan till att börja med på japanska.

NTSC är ett amerikanskt spel, PAL är europeiskt och JAP är japanskt. Japan har inte riktigt NTSC-standard på sina tv-apparater.

Sen är detta fel forum, för du söker ju inte pkmn-spel till PC, så jag flyttar...

Funderat på att låsa istället?

Pikachu97

09/08-2009 07:28:34

4dd3aCiD

25/01-2010 19:58:31

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...