Pikachu97 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hej Jag köper in allt som har med pokemon att göra. Det kan vara figuer, spel till alla slags konsoller och även konsoller som har pokemon tema som tex Gameboy color pokemon special editon och nintendo 64 pokemon special editon. Är verkligen intresserad utav allt om ni har något att sälja skriv här i forumet och vid vidare affär så skickar vi PM ; Betalar EXTRA bra om spel,figur elelr konsol har kartong, manual mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Köper du kort också? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Ja men jag är mest ute efter figurer och spel och konsoller men ja jag köper pokemon kort ;) Redigerat 7 Augusti 2009 av Ninzizo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Jag har väl en 15cm hög kortpacka.. Hur mycket betalar du då? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Tyvärr betalar jag inte så mycket för pokemon kort för att jag inte är så jätte intresserad men jag köper in helst EX kort och äldre pokemon kort ;) Redigerat 7 Augusti 2009 av Ninzizo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hmm, har väl runt 70 sådana, ska leta upp dom och skriva vilka dom är i ett PM senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Vad bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hur mycket ger du för ett Pokemon Green Version NTSC version? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hur mycket ger du för ett Pokemon Green Version NTSC version?Vad vill du ungefär ha för den och vad är en NTSC Version och vilken konsoll är det till, Gameboy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Hur mycket ger du för ett Pokemon Green Version NTSC version?Vad vill du ungefär ha för den och vad är en NTSC Version och vilken konsoll är det till, Gameboy? Det är bra att veta vad NTSC och PAL är för något innan man köper spel.NTSC är väl japan och USA's regionskod för TV, skärmar osv http://sv.wikipedia.org/wiki/NTSC Redigerat 25 Januari 2010 av 4dd3aCiD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Har ni någon koll eller? Grön släpptes ENDAST i Japan till att börja med på japanska. NTSC är ett amerikanskt spel, PAL är europeiskt och JAP är japanskt. Japan har inte riktigt NTSC-standard på sina tv-apparater. Sen är detta fel forum, för du söker ju inte pkmn-spel till PC, så jag flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Har ni någon koll eller? Grön släpptes ENDAST i Japan till att börja med på japanska. NTSC är ett amerikanskt spel, PAL är europeiskt och JAP är japanskt. Japan har inte riktigt NTSC-standard på sina tv-apparater. Sen är detta fel forum, för du söker ju inte pkmn-spel till PC, så jag flyttar... Funderat på att låsa istället? Pikachu97 09/08-2009 07:28:34 4dd3aCiD 25/01-2010 19:58:31 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg