JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Läs den bifogade manualen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Läs den bifogade manualen. Vilken bifogad manual???? :huh: Läs den bifogade manualen. Vilken bifogad manual??? :huh: Srry för dubbel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Tryck på F1 när du är i Game Maker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Läs den bifogade manualen. Vilken bifogad manual??? :huh: Srry för dubbel Kladda inte ner min tråd nu tack :) Buggen ska snart vara fixad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Tryck på F1 när du är i Game Maker. När ska jag trycka f1?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 (redigerat) När du är i Game Maker, ofc. Redigerat 17 Augusti 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 kommer du att göra så att vi kan ladda ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 kommer du att göra så att vi kan ladda ner det?Ladda ner vad? Demo 1 finns ju på första inlägget. Just ja, det var en bugg när jag åkte båt till staden körde båten upp på land och förbi hela staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) kommer du att göra så att vi kan ladda ner det?Ladda ner vad? Demo 1 finns ju på första inlägget. Just ja, det var en bugg när jag åkte båt till staden körde båten upp på land och förbi hela staden. ah, Den buggen är fixad :) Redigerat 18 Augusti 2009 av Crazyshit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 En liten jobbig fråga, När kommer demo 2 ut? Eller hur långt är det kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Finns en bugg som måste fixas innan jag kommer fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Bumpar så tråden inte blir bortglömd. Buggen ska snart vara fixad, bara då jag måste räkna ut några saker innan den går att fixas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg