MrJesper Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 (redigerat) Bumpar så tråden inte blir bortglömd. Buggen ska snart vara fixad, bara då jag måste räkna ut några saker innan den går att fixas. Kommer bli kul med demo 2! Hoppas att detta spelet blir klart!! Alla spel som jag vet har gjort har blivit uteslutna! Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma! Redigerat 24 Augusti 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vad är det för bugg? Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma! Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Vad är det för bugg? Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma! Nej. Buggen kom när jag fixade nya movements.När man träffar något solit så stannar gubben och vägrar fortsätta. Buggen är inte fixad än :( Jävla seg bugg alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 inget pokemonspel på den här sidan har blivit klart så jag tror inte det här heller blir klart, inget illa ment Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 ska du köra med pokémon liga då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) jag kan också bidra med sprites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) jag kan också bidra med sprites Same here, men jag tror han kommer ta vanliga Pokèmon, men nu har jag bestämt mig (Tror jag), jag sak börja med Pokèmon Something igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) jag kan också bidra med sprites Same here, men jag tror han kommer ta vanliga Pokèmon, men nu har jag bestämt mig (Tror jag), jag sak börja med Pokèmon Something igen! pokemon something?? BTW: mitt 1000 inlägg!!! Redigerat 29 Augusti 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 pwna alla n00bs? Jag tycker inte att det första demot är något bra. Där gräset slutar och vattnet börjar är det jävligt fult. Massor med bugs (även om du skrivit att de flesta bugs är borta i andra demot så gör det ju att det första demot suger) Man fick klura ut hur man skulle prata med folk. Det stod alltså inte någon stans. Det här är inget som pwnar någon. ps. om jag kanske värkar riktigt dryg nu så ber jag om ursäkt >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) jag kan också bidra med sprites Same here, men jag tror han kommer ta vanliga Pokèmon, men nu har jag bestämt mig (Tror jag), jag sak börja med Pokèmon Something igen! pokemon something?? BTW: mitt 1000 inlägg!!! Pokèmon Something var ett Spel jag höll på att göra, egentligen en ändrad Emerald, men nu kanske jag ska ta upp projektet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Behöver du Pokemon-sprites? Isåfall är jag beredd! ;) jag kan också bidra med sprites Same here, men jag tror han kommer ta vanliga Pokèmon, men nu har jag bestämt mig (Tror jag), jag sak börja med Pokèmon Something igen! pokemon something?? BTW: mitt 1000 inlägg!!! Pokèmon Something var ett Spel jag höll på att göra, egentligen en ändrad Emerald, men nu kanske jag ska ta upp projektet ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg