Gäst Crazyshit Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Inget ni kan göra för att hjälpa till hittils. Säger till i sådana fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Inget ni kan göra för att hjälpa till hittils. Säger till i sådana fall! OK, DET KOMMER ÄGA!! Allvarligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Jag tror nog också att det kommer att bli bra. Off Topic: Vad hette sidan som var ""Specialicerade" på Gamemaker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) Jag tror nog också att det kommer att bli bra. Off Topic: Vad hette sidan som var ""Specialicerade" på Gamemaker? www.yoyogames.com Redigerat 16 September 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag tror nog också att det kommer att bli bra. Off Topic: Vad hette sidan som var ""Specialicerade" på Gamemaker? www.yoyogames.com Inte den han menar. www.varg42.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Jag tror nog också att det kommer att bli bra. Off Topic: Vad hette sidan som var ""Specialicerade" på Gamemaker? www.yoyogames.com Inte den han menar. www.varg42.se Okej da, men båda kan vara bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Har inte jobbat med pokemon spelet på en liten tid nu! Ska dock börja igen nu, men battle systemet får vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 (redigerat) PROJEKT NERLAGGT! Anledning: Datorn gick sönder, så hade inget annat val än att formatera om skiten :( Allting är borta, game maker, pokemon spelet, allting! Orkar inte göra om skiten så lägger ner hela skiten :( Redigerat 19 September 2009 av Crazyshit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 >_> ännu ett nerlagt pkmn spel på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 PROJEKT NERLAGT! Anledning: Datorn gick sönder, så hade inget annat val än att formatera om skiten :( Allting är borta, game maker, pokemon spelet, allting! Orkar inte göra om skiten så lägger ner hela skiten :( synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Synd. D: Du borde uppdatera huvudinlägget så att det inte kommer en noob och frågar när spelet är klart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 EmoNerdChild: Hade gärna fortsatt på det, men datorn gick sönder och formaterade om och då åkte pokemon iväg. alla mina sprites och så vidare. Är ganska arg över det. Josjuice: aa, ska uppdatera :D Tack för att du bryr dig :) Anton: Samma till dig, Tack för att du bryr dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg