Hoppa till innehåll

Pokemon Spel!


Gäst Crazyshit

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Crazyshit

varför bli ledsen?

Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel.

Vad fan vet du om det?

Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

varför bli ledsen?

Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel.

Vad fan vet du om det?

Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra.

 

Vad fan vet jag???

Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då.

Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel...

 

En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför bli ledsen?

Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel.

 

Vad fan vet du om det?

Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra.

 

Vad fan vet jag???

Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då.

Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel...

 

En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon...

 

GM kan komma upp till precis samma nivå som ett officiellt spel - det är bara ingen som har verkar ha tillräckligt med skills.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför bli ledsen?

Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel.

 

Vad fan vet du om det?

Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra.

Vad fan vet jag???

Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då.

Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel...

 

En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon...

 

GM kan komma upp till precis samma nivå som ett officiellt spel - det är bara ingen som har verkar ha tillräckligt med skills.

 

Just precis, om vi säger att jag skulla vara typ värdens bästa GameMake användare, och skulle göra ett Pokèmon-spel så skulle det kunnab li t.o.m bättre än ett vanligt Pokèmon-spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...