cubone Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Synd om dig efter så mycket arbete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 i told you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Synd! Asså ärligt: detvarsåsyndattjagnästanbörjadegråta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 varför bli ledsen? Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 varför bli ledsen? Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel. Vad fan vet du om det? Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 varför bli ledsen? Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel. Vad fan vet du om det? Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra. Vad fan vet jag???Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då. Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel... En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 varför bli ledsen? Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel. Vad fan vet du om det? Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra. Vad fan vet jag???Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då. Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel... En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon... GM kan komma upp till precis samma nivå som ett officiellt spel - det är bara ingen som har verkar ha tillräckligt med skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 varför bli ledsen? Inget GM spel kan bli lika bra som ett riktigt pokemonspel. Vad fan vet du om det? Om några skickliga game maker spel skapar gör ett pokemon spel så kan det bli nästan lika bra. Vad fan vet jag??? Jag har spelat Pokemon sen jag var 5 år, jag tror att jag vet lite då. Ja har spelat massor med gm pokemon spel och inget och då menar jag INGET ger samma känsla som att spela ett riktigt pokemon spel... En p12 som du ska fan inte komma upp och försöka läxa upp mig när det gäller pokemon... GM kan komma upp till precis samma nivå som ett officiellt spel - det är bara ingen som har verkar ha tillräckligt med skills. Just precis, om vi säger att jag skulla vara typ värdens bästa GameMake användare, och skulle göra ett Pokèmon-spel så skulle det kunnab li t.o.m bättre än ett vanligt Pokèmon-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Då jag inte tror att någon skillad gm användare skulle göra ett pokemon så håller jag mig till det jag sa tidigare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Men det är fortfarande möjligt >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg