MAXr Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) min sida Här är adressen reklam. Några av de första blir moderater men skicka ett pm till mig innan ni blir medlemmar så att jag kan se vad ni heter Redigerat 11 April 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 §1.4 - Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam) §1.9 - Skapa inlägg/ämnen i samma kategori om samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag anmäler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 man behöver inte(eller rättare sagt, ska inte) skriva att man anmäler, anmäl bara! för om ni skriver i en tråd som bryter mot reglerna, så gör ju ni också det, precis som jag gör nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 §1.2 - Reklam för personlig vinning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg