Amuria Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 På vissa sidor står det att man behöver ha sett 200 Hoenn pokemon för att få Johnto starter, men hela dexen innehåller ju egenligen 202 pokemon, Jirachi och Deoxys som dom sista. Då undrar jag om man behöver ha 200 eller alla 202, känns som 202 ska vara en bugg. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Du behöver alla i Hoenn Dex förutom Deoxys och Jirachi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tackar, då behövs bara Weezing och Grimer ._. Det kommer ta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Se eller fånga? :3 Och detta funkar i Sapphire antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Se eller fånga? :3 Och detta funkar i Sapphire antar jag?Fånga. Fungerar bara på Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 That is extremely pathetic..;( Enklaste är ju att fuska till sig nåra då med GS eller AR. Eller måste pokémonen vara lagligt fångad eller så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Nej, man behöver bara ha den i Pokédexet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Okej. Då vet jag detta. Extremt trevligt att få reda på den här informationen. Lycka till allihopa som försöker sig på detta. Amuria, lycka till med Grimer och Weezing. Skriv om du får Johto starterserna. Det skall bli högst intressant att följa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Jag visste fan inte att man kunde fånga Weezing och Grimer på Emerald, shiet. Men nu har jag alla 200 men ingen Johto starter. Något är fel >_> Tror ni man måste ha Jirachi och Deoxys då också eller? Ringde och gick till professor Birch några gånger men det funkar inte Redigerat 11 Augusti 2009 av Amuria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Är du säker på att du har alla 200 Pokémon registrerade som fångade och inte bara sedda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Är du säker på att du har alla 200 Pokémon registrerade som fångade och inte bara sedda? Aah, måste jag fånga alla? Jamen det var ju en annan historia. Fångade i Hoenn har jag 140 eller något, fyfan, orkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg