KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hejsan! Jo jag har köpt Gudfadern. Går det att spela på vista? För jag installera det och så men sen när jag ska starta det så kommer man fram till vilka som gjort spelet som ska visas i början. Sen stängs det av. Så min fråga är enkel men krävs kunskaper om kaktusar. Iaf: Funkar Gudfadern (1) till vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Kan du skriva upp dina datorkomponenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Fungerar fint för min polare iallfall, laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Ram: 4gb Proccesor: 2.0ghz Den ska klara det står det. Kanske får reinstallera det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Ram: 4gb Proccesor: 2.0ghz Den ska klara det står det. Kanske får reinstallera det :( Grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Men datorn ska klara det det står på paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Testa om du klarar spelet här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Det är inte med i listan o_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jo The Godfather The Game heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Den är längst åt höger. Och då är den max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Då funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kan va att det vart fel i installationen o_0 Får ominstallera det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.