tja, undrar vilket som egentligen är det bästa kontantkortet till Mobilen, själv ringer jag just nu med Telenor, men ska byta för att det är så dyrt.
Bästa Kontantkortet?
Halebop vänner
Comviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
Består din umgängeskrets av 4 personer kanske Halebop funkar dock.
Telia skulle jag vilja säga..
Just nu går det en kampanj om du köper en ny mobil, registrerar ett nytt nummer direkt så får du 200kr. Om du sedan laddar på med 150kr får du 1000 fria sms (Köper du för 99:- får du 5000fria). Alltså har du första månaden 350kr + 1000 fria sms. Hinten är bara att det gäller endast om man är under 26 vilket jag tror du är..:P
Priserna Telia har annars är väl helt ok.
0,69kr uppkopplingskostnad + 0,69kr/minut om du ringer.
Sms = 0,69kr/st.
Efter 30dagar kostar smsen lika mycket, men att ringa går tyvärr upp till 1,99kr/minut.
↗ till inläggetOh, nej.Comviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
↗ till inläggetComviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
jomen hejsan, tolin bor i en stad.
Comvig är nog den sämsta saken som finns om man inte bor i en stad.
du bör ta telia enligt mig, eller halebop
↗ till inläggetOrd, comviq är billigt.Comviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
comviq e billigt ja men telia kan man lita på ;)
↗ till inläggetWord!↗ till inläggetComviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
↗ till inläggetDu borde nog formuera dig lite mer om varför det är dåligt om man inte bor i en stad.↗ till inläggetComviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
↗ till inläggetDu borde nog formuera dig lite mer om varför det är dåligt om man inte bor i en stad.↗ till inläggetComviq, definitivt. Alla har Comviq - Med Comviq Kompis kan du ju ringa och smsa hur mycket som helst i 30 dagar, sen byts du över till Comviq Basplan, och först då börjar det kosta. Jag kan ju smsa och ringa hur mkt som helst, och sen när jag tror att pengarna börjar ta slut, så märker jag att jag knappt spenderat 4kr.
sämre mottagning... mycket sämre
Comviq, Comviq och Comviq.
Nämnde jag Comviq?
Comviq elr telia
Comviq, Comviq kompis är det bästa som har hänt mig.
Fråga vad dina vänner har
Men nein, telia.
More powerful if is told twice!
Comviq kompis. Du smar för 0 kronor, För att ringa kostar uppkopplingen 0,50 kr sedan så får du prata hur mycket du vill inom 1 månad.
Låt mig säga mina åsikter om Telia Refill...
Jag tankar mobilen med 100 Kr. Jag ringer inte så ofta då. Då efter typ 2-3 veckor ändrar dem minut-priset till 1,99 kr/min. Bara för att jag inte ringer mycket. Telia Refill? :_
↗ till inläggetLåt mig säga mina åsikter om Telia Refill...
Jag tankar mobilen med 100 Kr. Jag ringer inte så ofta då. Då efter typ 2-3 veckor ändrar dem minut-priset till 1,99 kr/min. Bara för att jag inte ringer mycket. Telia Refill? :_
samma för mig! dom säger att jag ska fylla på annars kostar det 1,99 så sen tillslut öka dom kostnaderna!
Det är så dåligt. Och Telia har ingen bra teckning alls.