KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hejsan alla css nördar och icke nördar. Jag och min kompis ClaN -|SkA|- söker nu medlemar. Adda: Bergqvist9 på steam om ni vill joina. Vi kommer testa er för att se om ni får joina. Mot mig: De_dust2, fy_poolparty Mot Joel (Modde): De_dust2, cs_assualt Ni väljer sjävla vilken av dessa banor. Vi har server. För att joina. Gå in på www.kaktuszon.netau.net ta i menyn: Annat sen -|SkA|. Clan. Servern är inte uppe 24/7 men när jag kan hosta egen server kan det nog bli så. PS: Jag har en sjukdom (astma) och min medicin gör att jag skakar så mot mig kanske ni får det lättare mot än mot Joel. Ansök redan idag. MVH: Jacob och Joel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kaktus jag hoppas inte du menar 1.6? För vi vet båda att du är riktigt kass på det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jag sa ju Css nördar och icke nördar :P Så cs source alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg