viko550 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Tjena, det är så att jag precis köpt map pack 3, och varje gång jag går in online blir det: waiting for 1 more player..... Jag kommer alltså aldrig in i en match, alla andra zombie bannor funkar utmärkt utom denna. Någon med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Tjena, det är så att jag precis köpt map pack 3, och varje gång jag går in online blir det: waiting for 1 more player..... Jag kommer alltså aldrig in i en match, alla andra zombie bannor funkar utmärkt utom denna. Någon med samma problem? Hade samma problem förrut på SNN, men sen funkade det. Om du vill så får du adda mej på psn, så kan vi lira. jojjen21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Tjena, det är så att jag precis köpt map pack 3, och varje gång jag går in online blir det: waiting for 1 more player..... Jag kommer alltså aldrig in i en match, alla andra zombie bannor funkar utmärkt utom denna. Någon med samma problem? Hade samma problem förrut på SNN, men sen funkade det. Om du vill så får du adda mej på psn, så kan vi lira. jojjen21. Addar dig o ser om det går, ska skicka mail till supporten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Edit Redigerat 10 Augusti 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.