antebajen Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hejsan allihopa! :D Nu undrar jag om någon vet hur man gör cs animationer som denna i 3d studio max. Eller om man kan göra detta på ett annat sätt. : D Video: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Har du ens jobbar med 3d studio max? , för annars är det ingen ide, om du har skaffar du cs modellerna och öppnar dem i 3ds studio max och animerar. Om du inte kan animera finns det på youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Har du ens jobbar med 3d studio max? , för annars är det ingen ide, om du har skaffar du cs modellerna och öppnar dem i 3ds studio max och animerar. Om du inte kan animera finns det på youtube Jag har csmodeller vet hur jag importerar in dom och allt! :D Men är inte så bra på att animera det sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg