gongong Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Den banan e rolig men jag kör endast jämna & nåra counterpiks som inte är bannade då!! :P Den banan e rolig men jag kör endast jämna & nåra counterpiks som inte är bannade då!! :P Alltså kör jag alldrig den för den e bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 WarioWare inc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Ja den är bland banned stages i turneringa tex men jag kör alldrig dom som e där du kanske gör det men inte jag bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Skulle vilja veta vem som är era favoriter i ssbb B) :D skriv gärna era top 10 också :) Jag gillar att va många...Link, Toon Link, Ness, Luigi hamnar väl först tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 1. Link 2. Ike 3. Samus 4. Bowser 5. Pikachu 6. Kirby 7. Pokemon Trainer 8. Zelda/Shiek 9. Fox 10. Marth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 IKEfangirl dampainteh D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ness, Link, Ganondorf, Wolf, Yoshi. Spelar med alla i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 jag vet inte faktiskt kanske dem här: 1.mario och lucario 2.ike och marth 3.yoshi och luigi fast det är bara exempel ibland så ligger inte dem på top för ibland kör jag med kirby. fast mario ligger alltid på top Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 IKEfangirl dampainteh D: Haha, men han har ju så gulliga attacker :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 IKEfangirl dampainteh D: Haha, men han har ju så gulliga attacker :wub: Och så sexiga B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 1. toon link 2. link 3. kirby 4. pikachu 5. mario 6. ness 7. lucas 8. ike 9. luigi 10. wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.