swagzter Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Rasterbator fungerar inte för mig. Laddade ner det via länken du skickade, men när jag startar Rasterbator.exe så kommer det upp en application error ruta med texten "The application failed ti intialize properly (oxc0000135). Click on OK to terminate the application". Vad skall jag göra åt det? Har du "Extractat" filen? Citera
Gäst 40200 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Skrivet 17 Augusti 2009 Måste man a WinRar för att kunna ladda ner det? Citera
xpliT Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Skrivet 17 Augusti 2009 Måste man a WinRar för att kunna ladda ner det?Nej, du behöver en webläsare för att komma in på deras sida så att du kan ladda ner det Citera
Gäst 40200 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Skrivet 17 Augusti 2009 Måste man a WinRar för att kunna ladda ner det?Nej, du behöver en webläsare för att komma in på deras sida så att du kan ladda ner det :_ jag kan komma in på deras sida, men behöver jag WinRar för att öppna filen? Citera
xpliT Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Skrivet 17 Augusti 2009 (redigerat) Måste man a WinRar för att kunna ladda ner det? Nej, du behöver en webläsare för att komma in på deras sida så att du kan ladda ner det :_ jag kan komma in på deras sida, men behöver jag WinRar för att öppna filen? Du frågade ju vad man behöver för att ladda ner det. Och ja, det är en zip fil så du behöver winRAR för att kunna Packa upp det. Men winRAR borde du redan ha. Redigerat 17 Augusti 2009 av xpliT Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.