ManThong Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Nu är det så här: Jag köpte The Sims 3 idag :) Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan. Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :(. Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Nu är det så här: Jag köpte The Sims 3 idag :) Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan. Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :( . Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra? Har du XP eller Vista? Har du Vista gör du så här, tryck: Ctrl + Alt + Windows knappen + C. Redigerat 11 Augusti 2009 av Organism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Nu är det så här: Jag köpte The Sims 3 idag :) Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan. Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :(. Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra? Harru testat shift + ctrl + C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suzie95 Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Nu är det så här: Jag köpte The Sims 3 idag :) Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan. Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :( . Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra? Har du XP eller Vista? Har du Vista gör du så här, tryck: Ctrl + Alt + Windows knappen + C. Jag har vista, och jag gör som på sims 2 : Ctrl + shift + C, det fungerar för mig.. ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Jag har också vista och sims 3 det funkar med Ctrl+Shift+C ps kom ihåg att du ska trycka något samtidigt så du inte trycket Ctrl sen efter 5sek den andra...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
britrina Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Jag har Windows Vista och har försökt alla ovanstående tips för att få fram fuskrutan, men inget funkar. Vad skall jag göra? Måste spelet vara i något speciellt mode för att man skall få upp rutan? Finns det något annat sätt att få fram den? Snälla hjälp mig! Jag vill ha massor av simdaler så att jag kan bygga ett maffigt hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Jag har Windows Vista och har försökt alla ovanstående tips för att få fram fuskrutan, men inget funkar. Vad skall jag göra? Måste spelet vara i något speciellt mode för att man skall få upp rutan? Finns det något annat sätt att få fram den? Snälla hjälp mig! Jag vill ha massor av simdaler så att jag kan bygga ett maffigt hus. Säker på att du trycker in rätt knappat? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg