Hoppa till innehåll

The Sims 3, Funkar Inte Att Fuska.


ManThong
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är det så här:

Jag köpte The Sims 3 idag :)

Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan.

Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :(. Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det så här:

Jag köpte The Sims 3 idag :)

Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan.

Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :( . Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra?

Har du XP eller Vista?

Har du Vista gör du så här, tryck: Ctrl + Alt + Windows knappen + C.

Redigerat av Organism
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det så här:

Jag köpte The Sims 3 idag :)

Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan.

Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :(. Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra?

Harru testat shift + ctrl + C

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det så här:

Jag köpte The Sims 3 idag :)

Och allt funkade bra tills jag skulle fixa mer pengar, jag fick inte upp "fuska" rutan.

Jag klockade på "ctrl+shift+C" Men ingenting hände :( . Kan man få upp den rutan på något annat sätt eller vad ska jag göra?

Har du XP eller Vista?

Har du Vista gör du så här, tryck: Ctrl + Alt + Windows knappen + C.

 

 

 

Jag har vista, och jag gör som på sims 2 : Ctrl + shift + C, det fungerar för mig.. ???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har Windows Vista och har försökt alla ovanstående tips för att få fram fuskrutan, men inget funkar. Vad skall jag göra? Måste spelet vara i något speciellt mode för att man skall få upp rutan? Finns det något annat sätt att få fram den?

Snälla hjälp mig! Jag vill ha massor av simdaler så att jag kan bygga ett maffigt hus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Windows Vista och har försökt alla ovanstående tips för att få fram fuskrutan, men inget funkar. Vad skall jag göra? Måste spelet vara i något speciellt mode för att man skall få upp rutan? Finns det något annat sätt att få fram den?

Snälla hjälp mig! Jag vill ha massor av simdaler så att jag kan bygga ett maffigt hus.

Säker på att du trycker in rätt knappat? o.O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...