Gäst jeppedoli Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Hejsan. När jag installerade ett spel så följde ett demo med som heter " Machines ". Och jag tyckte att det spelet var jätte bra. Och jag har letat det jätte länge. Här är Hemsidan och jag undrar vart jag kan köpa/ladda ner hela spelet utan att det är ett demo. Citera
prophet Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Du får antagligen köpa det. Kan dock inte hitta någon försäljare i Sverige. Citera
prophet Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Piratebay? §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Citera
Bensi Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Piratebay? §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. okej :P :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.