Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 ...ett nytt pokemonspel! Jag har bara Emerald än så länge ._. Problemet är bara att dom kostar runt femhundra spänn och har egentligen ingen lust att lägga ut så mycket pengar på ett spel som inte är värt det. Vilken version skulle vara värd att lägga ut dom pengarna på? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Nu lär det bli nördrage om Diamond, Pearl, Platinum, men jag vill säga något av de första, eller Firered/Leafgreen :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Nu lär det bli nördrage om Diamond, Pearl, Platinum, men jag vill säga något av de första, eller Firered/Leafgreen :3 Brorsan har Firered så näe, men har funderat på gul och det finns att köpa någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jahapp. Men då bör du ta gul, blå eller röd iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Nej, dem gamla pokemon spelen är så tråkiga.. Föreslår Diamond :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Sa ju att nördrage:andet skulle komma ;_; Nej, jag tycker det har gått för långt nu. generation 2 var helt ok med Raikou och dem. S/R/E var på gränsen och sen gick det utför. Det är alltid det som är mest retro man har nytta av i längden också (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Sa ju att nördrage:andet skulle komma ;_; Nej, jag tycker det har gått för långt nu. generation 2 var helt ok med Raikou och dem. S/R/E var på gränsen och sen gick det utför. Det är alltid det som är mest retro man har nytta av i längden också (; antingen köper du Platinum eller väntar du tills heart gold och dem har kommit ut så köper du dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag vill ha ett nu! Kanske gul eftersom min kille sagt att det är så bra, hmm, plus att det är lite billigare. Nya versioner kostar alltid så mycket ;_; *gå in på blocket.se och leta* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jag vill ha ett nu! Kanske gul eftersom min kille sagt att det är så bra, hmm, plus att det är lite billigare. Nya versioner kostar alltid så mycket ;_; *gå in på blocket.se och leta* köp firered då. d´´ är askul sommarjobba på lovet och spara ihop till ett pokemon platinum (bara ett tips) för det är värt det om man är ett pokémon fan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Special versionerna brukar vara bäst, Gul, Crystal, Emerald eller Platinum. Men köp gul, det är retro! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Gul finns att buda på på tradera :3 Vill ha vill ha vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Yes yes yes yes, har gul på gång! YES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg