Hoppa till innehåll

Jag Vill Köpa...


Amuria
 Dela

Rekommendera inlägg

...ett nytt pokemonspel! Jag har bara Emerald än så länge ._. Problemet är bara att dom kostar runt femhundra spänn och har egentligen ingen lust att lägga ut så mycket pengar på ett spel som inte är värt det. Vilken version skulle vara värd att lägga ut dom pengarna på? :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu lär det bli nördrage om Diamond, Pearl, Platinum, men jag vill säga något av de första, eller Firered/Leafgreen :3

 

Brorsan har Firered så näe, men har funderat på gul och det finns att köpa någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sa ju att nördrage:andet skulle komma ;_;

 

Nej, jag tycker det har gått för långt nu. generation 2 var helt ok med Raikou och dem. S/R/E var på gränsen och sen gick det utför. Det är alltid det som är mest retro man har nytta av i längden också (;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sa ju att nördrage:andet skulle komma ;_;

 

Nej, jag tycker det har gått för långt nu. generation 2 var helt ok med Raikou och dem. S/R/E var på gränsen och sen gick det utför. Det är alltid det som är mest retro man har nytta av i längden också (;

antingen köper du Platinum eller väntar du tills heart gold och dem har kommit ut så köper du dem
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha ett nu! Kanske gul eftersom min kille sagt att det är så bra, hmm, plus att det är lite billigare. Nya versioner kostar alltid så mycket ;_;

*gå in på blocket.se och leta*

köp firered då. d´´ är askul

 

sommarjobba på lovet och spara ihop till ett pokemon platinum (bara ett tips) för det är värt det om man är ett pokémon fan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...