Maenster Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag är sugen på att testa DotA men jag vet inte hur jag ska installera det. Någon som kan hjälpa mig? Jag har försökt goggla ett par gånger och hittar inget som hjälper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 det finns ett par stycken sätt men jag rekommenderar att du gör så här. gå in på den här hemsidan och ladda ner senaste dota. http://www.getdota.com/ sen gör följande. 1 gå in på den här datorn. 2 gå till hårdisken du har sparat wc3 på. 3 klipp ut dota mapen och lägg den i frosen throne download mapen. 4 nu är du redo att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Funkar ej , så fort jag trycker ''Start Game'' så flygger menyn iväg och tillbaka igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 What? Varför inte bara joina en dotA server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 För jag vill testade först :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 För jag vill testade först :PMen du kan ju joina, ladda ner, och sen lämna? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) okey , det funka tack :-D Mods kan låsa nu Redigerat 11 Augusti 2009 av SpaceBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg