Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Tycker ni inte det är lite jobbigt med att det kommer nya pokemon? Asso, hur orkar dom skapa fler och fler? Kan dom inte bara hålla sig till ye olde Pika tiden och R/S/E pokemonen? Tycker inte om D/P/Pl :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Håller med, R/S/E var gränsen. Det bästa är ju Bulbagenerationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 R/S/E var på gränsen. Därför är jag anti D/Pe/Pl faktiskt :3 Sure, kom nu alla ni med era nördrages och dampa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Eru, let's unite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Kunde inte sagt det bättre själv, ludd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 :3 Anti-D/P/Pl klubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag har inget emot nya Pokemon men jag skulle gilla om de gamla kom tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Dom borde skapa ett nytt old school spel. Pokémon Classics till alla konsoller Redigerat 11 Augusti 2009 av Amuria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jadu, jag undrar fortfarande varför vi behöver mer OP-pokémon som arceus, darkrai etc. etc... var ju nog med blissey förr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Håller med, R/S/E var gränsen. Det bästa är ju Bulbagenerationen.My voice has spoke(n)?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg