sommarpojken Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Tja som ni ser innan så har jag problem med css och nu vill jag har hjälp ingen svarade på den föra tråden. jag börjar få css abstinens eller vad det hetter. problemet är fortfarande att jag går in på my games trycker på css så det börjar ladda och den där lilla rutan kommer upp. när det laddat klart och css ska komma upp händer ingetting. jag stanar kvar på skrivbordet. hjälp mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Är det verkligen ingen som vet vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Testa att reinstallera hela steam. Annars vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 ja det har jag :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 1:a Pröva ta bort det i ''Friends'' Claner. 2:a Tryck på din claner i Gemenskap, och sen Klaner , sen ''Lämna grupp'' 3:a Gå in på steam sidan i internet och logga in där , och gör samma som 2:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 fattar inte 1 och 3 an men men! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg