Rhino Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Hej. Lås. http://ui25.gamespot.com/1816/ibtl_2.gif Redigerat 12 Augusti 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hej. Jag undrar hur jag tvättar mina byxor?. jag ramlade när jag åkte cyckel och dessvärre in i hundskit >.< Det står att jag ska tvätta i 40 Grader. men någon som kan liksom berätta snyggt? ask ur mum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 lol. är inte dum.. mamma är inte här. hon kommer om 3 dagar.. hade ju såklart frågat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Lägg dem i tvättmaskinen, häll i lite tvättmedel och tryck på 40 eller nåt. :P Eller testa handtvätt haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 lol. är inte dum.. mamma är inte här. hon kommer om 3 dagar.. hade ju såklart frågat då okej risigt läge. mycket ris. Lägg dem i tvättmaskinen, häll i lite tvättmedel och tryck på 40 eller nåt. :P Eller testa handtvätt haha. Så brukar my mother med göra, typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Vart fan lägger man i tvättmedlet typ? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Ask ur dad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 inte här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 inte här..Telefon lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Gandalf har nu talat, do as he says. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 inte här.. Gå över till grannen och fråga? Varför inte ha fest nu när du är ff?! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 haha. ofta. jag är 12. har ingen lust och tappa oskulden för nån fyllefest ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.