Anniea Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hej! Spelar The golden compass på psp (spelar nog ingen roll vilken konsoll du använder, spelet funkar nog lika dant på alla konsoller) och skulle behöva lite hjälp, har fastnat för första gången och hittar inte hjälp nånstans. Har kommit ända till Bolvanger och träffat Myras kompis, tagit mig upp i luftventilationen från matsalen och kommit upp till "andra våning" kan man säga i ventilationen,in i ett annat rum, där ska jag slänga mig med hjälp av sengångaren från avsattsen men sengångaren räcker inte, jag trillar ner hela tiden. Har försökt med att andvända flera av hennes hjälp, tex först örnen (el vad det nu är) och sengångaren men det funkar verkligen inte. Snälla snälla nån som vet hur man gör..... MVH Anna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Här har du! Redigerat 3 September 2009 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg