suzie95 Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 har provat flera fusk som ska funka i sims 2, men de verkar inte funka på 3an, tips på fusk som kanske fungerar? motherlode har jag upptäkt att det fungerar, men inget annat.... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 har provat flera fusk som ska funka i sims 2, men de verkar inte funka på 3an, tips på fusk som kanske fungerar? motherlode har jag upptäkt att det fungerar, men inget annat.... :huh:Fattar mig inte på folk som du, du är inne på en fusksida, är det så jävla svårt att trycka "Spel & fusk" uppe till vänster och hitta spelet du vill ha fusk till? http://www.fuska.se/spel/pc/the_sims_3-s7711.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Skriv in "help" i fusk rutan så ser du alla koderna. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg