Zhug Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Hej, Jag filmar in med gamecam och allt går jätte bra tills jag ska se hur den blir, då står det så här : Någon som vet vad problemet är, jag har cirka 300gb på min hdd så kan inte vara de. Redigerat 13 Augusti 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Du har för lite ramminne tillräckligt. Hur mycket har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Jag har 4gb ram, och datorn är bara några månader gammal. Redigerat 13 Augusti 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Du skulle kunna ha ett virus som fyller ditt ramminne. Fast det är inte så troligt. När du spelar in med gamecam igen, eller när meddelandet kommer upp igen, kan du gå in i aktivitetshanteraren (ctrl+alt+delete) och kolla hur mycket "fysiskt minne" du har ledigt. (När du har öppnat aktivitetshanterarn ska du klicka på prestanda-tabben för att kolla, där står det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Nu spelar jag inte in, men spelar wow Fyssiskt minne MB Totalt 3065 Cachelagrat 1770 Ledigt 41 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Där ser du att det var väldigt lågt Har du testat att starta om datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Ett tips kan ju vara att stänga av wow när du ska kolla på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Mja startade om förut, så är det ett virus? Stänge wow, och försökte titta, hade fortfarande lågt cirka 500 och det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Försök spela den i typ VLC Media Player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Herregud, spelar du fortfarande filmer etc i Windows Media Player? Helt värdelöst. Kör med VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.