Encoder Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Tyckte killen med pennan och skate snubben var jävligt epic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Rodney Mullen <3 vackert att se han skatea... Diggade hoppet med 3hjulingen o slutet me BMX :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Den enda som kan misstänkas vara fake enligt mig är tjejen som kastas upp i luften och faller ner genom basketkorgen, sen vet man inte hur sjuka i huvudet vissa är..Det kanske tog dem flera veckor innan de lyckades med det kastet? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Den enda som kan misstänkas vara fake enligt mig är tjejen som kastas upp i luften och faller ner genom basketkorgen, sen vet man inte hur sjuka i huvudet vissa är..Det kanske tog dem flera veckor innan de lyckades med det kastet? (: Vore kul att se någon video där de misslyckas..höhö. xD Väldigt galet folk med alldeles för mycket fritid, men väldigt imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Bartendern var nice + surfaren, skulle verkligen vilja kunna surfa, älskar vågor. Killen som hoppade in i bilen är grymt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Bartendern var nice + surfaren, skulle verkligen vilja kunna surfa, älskar vågor. Killen som hoppade in i bilen är grymt också! Jorå, nu när du säger det kommer jag ihåg bartendern haha, det är grymt med folk som gör vissa saker, annat kan ju kännas aningen no-life..(: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.