ExorZ Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Alla som är en annan lvl än 60 är nåns alt (main) eller gms irl kompisar. Själv har jag min 80 som bank char :rolleyes: Kan du visa ett screen med "last online" med den som var senast online som högst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Alla som är en annan lvl än 60 är nåns alt (main) eller gms irl kompisar. Själv har jag min 80 som bank char :rolleyes: Kan du visa ett screen med "last online" med den som var senast online som högst. Onödigt much? Finns flera tusen personer som använder en 60 som main Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Vadå? Den som har varit offline längst eller tvärt om? det är 10 online just nu iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Tycker det är ganska häftigt med onyxia som ny 80 raid tror blizz inte bryr sig om 60 gubbar , lich king är ju level 80 prior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Onyxia 25/10 man är inte särsilkt svårt och droppar ganska bra saker. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Lol, orly? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Nice bump igen Dannoeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg