looooooool Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Hej när jag sätter igång flyff stängs det av bara sådär. jag får upp flyff rutan i början, och sen trycker jag "start" men sen stängs det ner? :( snälla hjälp!!. tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
looooooool Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 kan ngn hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Om du klickar ctrl+alt+delete och tar upp aktivitets hanteraren, är flyff kvar som en aktivitet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
looooooool Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 nej det stängs bara av, när man sätter igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Samma sak händer mig flyff bara stängs av och jag vill verkligen spela det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 kan nån hjälpa mig /oss ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 kan nån hjälpa mig /oss ???Testa de här, men duger inte de får du googla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jaja jag hade för bra virus program eller för många !!! nu kan jag typ itne splea mitt favvo spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 avinstallera (installera om igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
looooooool Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 det har jag gjprt 5 ggr men samma sak varje gång, kan det bero på brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Mhm.. kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.