hans Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 hej :D Jag klarade just att få alla 150 stjärnor. Men borde man inte få nåt specielt när man har gjort det? För utom att kuna komma upp på slottet. Tex. någonting där mario flyger iväg mot solen i sin ving hatt? eler är det bara slut då eler? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det finns inget mer. (Fast om du besegrar Bowser igen säger han något annat, men det händer inget speciellt.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Jag vill inte byta samtalsämne men jag skulle vilja ha ett sätt att komma upp på taket utan alla 150 stjärnor. om ni skulle skaffa nåt sätt blir jag väldigt :D :D :D glad.helst vill jag ha en film på det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jag vill inte byta samtalsämne men jag skulle vilja ha ett sätt att komma upp på taket utan alla 150 stjärnor. om ni skulle skaffa nåt sätt blir jag väldigt :D :D :D glad.helst vill jag ha en film på det också. Kolla din tråd då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Eller Google. Det är en bra hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg