gameboy Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Har två frågor. På Pokemon Battle Revulotion har jag 7 sticken badges (Har kört om började i förgår). 1. Jag har tagit ice/snow gymmets badge, då kan man använda rock climber. Var hittar man Rock Climber? 2. När man har vunnit ice/snow gymmets badge vad ska man göra? Jag spelade Pearl förra året sedan startade jag om på Diamond så jag vet inte :(.. Uppskattar snabba svar!
JosJuice Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Rock Climb hittar du i snödrivorna mellan Mt. Coronet och Snowpoint City. Sedan ska du till Veilstone och möta Team Galactic. Efter det ska du möta Dialga/Palkia.
gameboy Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Rock Climb hittar du i snödrivorna mellan Mt. Coronet och Snowpoint City. Sedan ska du till Veilstone och möta Team Galactic. Efter det ska du möta Dialga/Palkia. Var hittar man Dialga/Palkia?
JosJuice Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=98671
Rekommendera inlägg