Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Jag laddade ner några event pokemon som movie regigas, pickatchu colored pichu, och arceus från projectpokemon.org. Jag laddade inte ner dem som wondermail utan som pokemon och lade in dem i en box. Nu undrar jag om de kommer fungera att skicka över arceus och pichu till hg/ss för att aktivera deras event där. Och så undrar jag om jag kommer att kunna öppna regi grottorna i platinum med denna regigas. Redigerat 15 Augusti 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Om det står "Fateful encounter" på Summary sida 2 ska det fungera. Dock är det inte helt säkert om det fungerar på HGSS bara för det - man vet inget eftersom att spelen inte har släppts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Ok. Jo fateful encounter står det, så regigas kommer väl att fungera. Får väl vänta och se med HG/SS. Tackar för det. Redigerat 15 Augusti 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Hur kan man ladda ner Pokèmon från en sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Hur kan man ladda ner Pokèmon från en sida "Inga noobs här." - Tråden Du är en noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Ja du kan fånga Regi trilogin om du har movie Regigas Regice kan du fånga i Mt Coronet nånstans, Regirock kan du hitta i sandstormen och Registeel kan du hitta i iron montain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Hur kan man ladda ner Pokèmon från en sida "Inga noobs här." - Tråden Du är en noob. Nej, jag är inte en n00b, jag fattar bara inte hur det funkar att ladda ner en Pokèmon på en sida, jag fattar hur det funkar men asså inte hur man gör EDIT: Har börjat fatta det där nu så även om jag skulle gillas som en n00b förut så gör jag inte det längre Redigerat 15 Augusti 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 (redigerat) Om det står "Fateful encounter" på Summary sida 2 ska det fungera. Dock är det inte helt säkert om det fungerar på HGSS bara för det - man vet inget eftersom att spelen inte har släppts. Jo, det ryktas om att den släpps den 10 maj 2010. Fick reda på det idag. Redigerat 16 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Hur laddade du ner dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Hur laddade du ner dom??? "Inga noobs här." - Tråden Du är en noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 JosJuice, kalla inte folks för n00bs,det får dem att må dpligt och aldrigköra Pokèmon i resten av sitt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Yes, vissa bör föstå att alla inte ägnar 75% av sin vakna tid mit pokémon? :'> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg