Ocke Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Om ni inte vill vänta länge på alla saker du bestält på Shop 'n Squritel så kan ni: spara spelet, stäng sedan av game cubet och sen går du in och ändrar tid och datum till en min innan den tiden och datumet prylarna skulle komma och sen sätt på game cubet vänta typ en halv min och sen: KLART! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) ganska onödigt inlägg och det där fusket verkar dåligt kvittar väl eller det är ju jobbigt att stänga av och så Redigerat 11 April 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 är spelet bra och har du ta ut den där pokémonen man fick med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ganska onödigt inlägg och det där fusket verkar dåligt kvittar väl eller det är ju jobbigt att stänga av och så Bra fusk för det går snabbare att vänte en timme lr va det e innan man får sakerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Har spelet kommit ut??? funderar på att köpa det. Är det bra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag tror det är bra... Bra fusk förresten! Ska jag komma ihåg när jag köper´n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 vad kan man köpa på shop´n squirtle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg