WishCookie Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 (redigerat) Jo vi vet alla den släpps snart nästa år. ''Men'' Tror ni att det blir som vanligt? Först kommer två Remakes från Gold och silver. Men sen efter 1 år har gått sen spelet släpptes så kommer det säkert en remake på Crystal. Då är det väll lite onödigt att köpa HG Och SS. Eftersom att Crystal är nästan samma. T.ex Dom kanske ändrar lite hur städerna ser ut och striderna och ny intro. Men so what? Vad är det för mening med att köpa HG och SS ''om'' det skulle släppas En remake på crystal med. Precis som Diamond Och Pearl. Platinum är nästan samma. Bara att dom har ändrat Så att det är snö och att man får Vinter kläder och någon ny event med Regisarna. Och fånga Giratina's flyg form och att Shaymin också har en ny form. Och sen kanske det där med Rotom. Men dom kunde lika gärna sätta in det på Diamond och pearl. Man kan väll klara sig utan regisarna. Man kan bara be någon på nätet att byta med en. Redigerat 16 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Man kan väll klara sig utan regisarna. Man kan bara be någon på nätet att byta med en. Det är i princip omöjligt att få dem ändå, eftersom att Movie Regigias inte har släppts i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Om de ska göra en remake på Crystal, då ska de f*n göra en remake på Yellow också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Jag tycker det är najs att de gör så. När jag hadde kört igenom Diamond flera gånger om så fanns det inget att göra mer. Sen så släppte de Platinum med dess ändringar så fanns det ju mer att göra! Det är ju nice med förändringar så jag har inget emot att först köpa hg eller ss och sedan crystal remaken. Så har jag gjort sedan första början, hadde röd köpte gul, skaffade silver sen crystal, köpte ruby sen emerald (vilket jag tycker är det bästa ^-^), och om de gjorde en remake på gul så skulle jag ta mig fan köpa den med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Lyssna på mig nu:DET KOMMER INTE BLI EN REMAKE PÅ CRYSTAL!!! Varför?:Jo för att hela plotten med Crystal är med man möter Suicune på utvalda platser,Eusine är med,dom har battle frontier och Suicune är inte på mapen.Enda skillnaden mellan dom är att Suicune inte är med på boxarten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Precis. De har ju redan jättemycket grejer från Crystal med. Dessutom, blev det någon remake på yellow? Nej, precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 (redigerat) Lyssna på mig nu:DET KOMMER INTE BLI EN REMAKE PÅ CRYSTAL!!! Varför?:Jo för att hela plotten med Crystal är med man möter Suicune på utvalda platser,Eusine är med,dom har battle frontier och Suicune är inte på mapen.Enda skillnaden mellan dom är att Suicune inte är med på boxarten. Och du ska lyssna nu: JAG MENAR INTE ATT KOMMER BLI NÅN! CRYSTAL VAR BARA ETT EXEMPEL! OCH YELLOW HAR JAG INTE SAGT NÅGOT OM!! Redigerat 17 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Tror ni det finns en Redgyarados i hg/ss som i g/s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Det finns, 100% bekräftat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 också kan man möta, Kyogre, Rayquaza, entei, suicune, raikou och groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jag har hört några rykten (Vet ej om dem är sanna), att det ska släppas en remake på Crystal (RealCrystal). Men som sagt det är bara rykten jag har hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 ^ Tror inte att det kommer någon remake på Crystal :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg