slapparen Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Lyssna på mig nu:DET KOMMER INTE BLI EN REMAKE PÅ CRYSTAL!!! Varför?:Jo för att hela plotten med Crystal är med man möter Suicune på utvalda platser,Eusine är med,dom har battle frontier och Suicune är inte på mapen.Enda skillnaden mellan dom är att Suicune inte är med på boxarten. Och du ska lyssna nu: JAG MENAR INTE ATT KOMMER BLI NÅN! CRYSTAL VAR BARA ETT EXEMPEL! OCH YELLOW HAR JAG INTE SAGT NÅGOT OM!! OCH JAG SA INGET OM YELLOW!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 (redigerat) Lyssna på mig nu:DET KOMMER INTE BLI EN REMAKE PÅ CRYSTAL!!! Varför?:Jo för att hela plotten med Crystal är med man möter Suicune på utvalda platser,Eusine är med,dom har battle frontier och Suicune är inte på mapen.Enda skillnaden mellan dom är att Suicune inte är med på boxarten. Och du ska lyssna nu: JAG MENAR INTE ATT KOMMER BLI NÅN! CRYSTAL VAR BARA ETT EXEMPEL! OCH YELLOW HAR JAG INTE SAGT NÅGOT OM!! OCH JAG SA INGET OM YELLOW!!! Dåså, Kommentera inte tilbacka då. Redigerat 22 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg