Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Undrar bara vem ni kommer att välja om ni har en arceus att skicka över till hg/ss. Om ni inte känner till Arceus Event kolla här: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/arceus.shtml Själv kommer jag att välja palkia då jag alldrig haft pearl. giratina och dialga kommer jag ju skicka över.
IRaeven Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 tror jag tar dialga f;r att jag redan har Palkia o Giratina
Wetterl Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Giratina, min favorit av denna legendariska trion, sen så har jag ju AR också så jag kan använda det, och de kommeer nog göra Pokèsav för HG och SS också
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Giratina, min favorit av denna legendariska trion, sen så har jag ju AR också så jag kan använda det, och de kommeer nog göra Pokèsav för HG och SS ocksåJo du har nog rätt med det där med pokesav.Hoppas att den kommer vara lite bättre än den som är för p/p/d
Gäst Jiyu Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Få se då, har redan Palkia, Dialga och Giratina.
Wetterl Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Giratina, min favorit av denna legendariska trion, sen så har jag ju AR också så jag kan använda det, och de kommeer nog göra Pokèsav för HG och SS ocksåJo du har nog rätt med det där med pokesav.Hoppas att den kommer vara lite bättre än den som är för p/p/d Ah verkligen, Pearl/Diamond var mycket bättre för där kunde man Edita allt på en gång, inte Platinum, så jag hoppas att HG/SS-Pokesav blir mer lik D/P än Pt
Rekommendera inlägg