Hoppa till innehåll

Nintendo Wifi


zandzor
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett slags lösenord som du behöver skriva in i din DS för att använda routern.

ok bra :)

 

det går inge bra för mig:( ska man typ flasha elr något :blink: för det går inge bra :meddum:

 

Idiot, ta reda på WEP eller byt WEP till något annat, sen kopplar du upp dig till nätverket med DSet, sen när den frågar om lösen skriver du in WEP koden.

 

Be din farsa om hjälp lr något

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett slags lösenord som du behöver skriva in i din DS för att använda routern.

ok bra :)

det går inge bra för mig:( ska man typ flasha elr något :blink: för det går inge bra :meddum:

 

Idiot, ta reda på WEP eller byt WEP till något annat, sen kopplar du upp dig till nätverket med DSet, sen när den frågar om lösen skriver du in WEP koden.

 

Be din farsa om hjälp lr något

 

har bytt wep key och gjort allt men kan inte komma ut på internet men jag ska fixa mer idag...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett slags lösenord som du behöver skriva in i din DS för att använda routern.

ok bra :)

det går inge bra för mig:( ska man typ flasha elr något :blink: för det går inge bra :meddum:

Idiot, ta reda på WEP eller byt WEP till något annat, sen kopplar du upp dig till nätverket med DSet, sen när den frågar om lösen skriver du in WEP koden.

 

Be din farsa om hjälp lr något

 

har bytt wep key och gjort allt men kan inte komma ut på internet men jag ska fixa mer idag...

 

Om du vill ha hjälp på ett forum så får du f*n ta och skriva problemet!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Det lättaste du kunde göra är att köpa nintendo usb connector, eftersom det verkar som att du inte förstår hur man kopplar in den annars.

Annars kanske du kan läsa wi-fi manualen?

Eller Det kanske finns något i den vanliga ds/dsl/dsi manualen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag vet va man ska göra men de e ba att pappa är upptagen 24/7 annars så skulle jag kunna kopplaupp mig :)

Men varför skriver du på ett forum att du har ett problem utan att förklara det och sedan skriva " min pappa ska fixa det"???

 

Det är väll inte så jävligt intressant för oss att veta att din farsa ska fixa det!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...