MrJesper Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Vilka attacker tycker ni min tyrouge ska ha? Den har bara Tackle och Headbutt nu. Vilka mer attacker ska den ha? Jag kommer att göra den till en Hitomtop lr Hitmonlee. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Tyrouge ska man utveckla. ;) Den är värdelös och kan knappt lära sig några attacker. Så utveckla den till en av dem 3 möjliga, sen kan du få bättre hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Imo borde du utveckla den till Hitmonchan då den kan lära sig attacker som Icepunch, Firepunch och Thunderpunch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Utvekla den till Hitmontop förden är sälsyntast (tykcer jag). :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Utvekla den till Hitmontop förden är sälsyntast (tykcer jag). :DAlla tre är lika sällsynta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Breeda den så du får en av varje. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Utvekla den till Hitmontop förden är sälsyntast (tykcer jag). :DAlla tre är lika sällsynta. Nej, Hitmontop är sällsyntare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Tyrouge ska man utveckla. ;) Den är värdelös och kan knappt lära sig några attacker. Så utveckla den till en av dem 3 möjliga, sen kan du få bättre hjälp. Jag sa ju att jag skulle göra den till en Hitomtop/Lee. Men det blir nog Hitmontop. Men den är än bara i lvl 13 så jag vill bara veta vilka 4 attacker sm är bäst för en fightingpkmn (Hitmontop). Imo borde du utveckla den till Hitmonchan då den kan lära sig attacker som Icepunch, Firepunch och Thunderpunch.Men det är så många som kan lära sig dem attackerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Imo borde du utveckla den till Hitmonchan då den kan lära sig attacker som Icepunch, Firepunch och Thunderpunch.Men det är så många som kan lära sig dem attackerna. hur får man tyrogue genom breed? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tyrogue + Tyrogue = Tyrogue Hitmonchan + Hitmonlee = Tyrogue Ditto + Hitmontop/-chan/-lee = Tyrogue Är osäker på #2 iallafall. Men gör den till Hitmonlee, Hi Jump Kick, Brick Break, Flamethrower och Knee Kick (Tror jag den heter) bör den lära sig. Sen kan du breeda fram en av varje. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tyrogue + Tyrogue = Tyrogue Hitmonchan + Hitmonlee = Tyrogue Ditto + Hitmontop/-chan/-lee = Tyrogue Är osäker på #2 iallafall. Men gör den till Hitmonlee, Hi Jump Kick, Brick Break, Flamethrower och Knee Kick (Tror jag den heter) bör den lära sig. Sen kan du breeda fram en av varje. Jag har gjort den till Hitmontop. Men har den hos day care man (med ditto). Ska nu göra den till en hitmonlee. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tyrogue + Tyrogue = Tyrogue Hitmonchan + Hitmonlee = Tyrogue Ditto + Hitmontop/-chan/-lee = Tyrogue Är osäker på #2 iallafall. Men gör den till Hitmonlee, Hi Jump Kick, Brick Break, Flamethrower och Knee Kick (Tror jag den heter) bör den lära sig. Sen kan du breeda fram en av varje. Jag har gjort den till Hitmontop. Men har den hos day care man (med ditto). Ska nu göra den till en hitmonlee. Du bör försöka att fixa en hitmontop först. Den var, enligt mig, svårast att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg