Hoppa till innehåll

Tyrouge


MrJesper

Rekommendera inlägg

Tyrogue + Tyrogue = Tyrogue

Hitmonchan + Hitmonlee = Tyrogue

Ditto + Hitmontop/-chan/-lee = Tyrogue

 

Är osäker på #2 iallafall.

 

 

Men gör den till Hitmonlee, Hi Jump Kick, Brick Break, Flamethrower och Knee Kick (Tror jag den heter) bör den lära sig. Sen kan du breeda fram en av varje.

 

Jag har gjort den till Hitmontop. Men har den hos day care man (med ditto). Ska nu göra den till en hitmonlee.

 

Du bör försöka att fixa en hitmontop först. Den var, enligt mig, svårast att fixa.

 

Vad menar du? Är den svårast att träna eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.

Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop.

 

 

nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.

Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop.

 

 

nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop

 

Tvärt om (Att Lee Def Chan) Men om man bara levlar han och inte gör någon så går han ju upp Lika mkt i def som i att.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.

Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop.

 

 

nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop

 

Tvärt om (Att Lee Def Chan) Men om man bara levlar han och inte gör någon så går han ju upp Lika mkt i def som i att.

 

beror på vart man lvlar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...